Sunday, April 18

the cinematic orchestra













γεια και από εμένα :)
εγώ έχω να προτείνω ένα τραγούδι που γνώρισα από μία φίλη μου. Η αλήθεια είναι ότι έχει ιδιαίτερα όμορφα μουσικά ακούσματα και κάθε της πρόταση είναι ακόμα πιο ενδιαφέρουσα..

σταματώ κάπου εδώ..γιατί αλλιώς μπορώ να μιλάω για ώρες..(κάτι που δεν νομίζω να αρέσει σε κανέναν)

λοιπόν το τραγούδι λέγεται "build a home" από Cinematic Orchestra :)

The Cinematic Orchestra-είναι ένα μουσικό σχήμα που ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 90' στη Μ.Βρετανία από τον Jason Swinscoe με επιρροές από jazz και electronic ήχους, δίνει(κατά την ταπεινή μου γνώμη τουλάχιστον) ένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα σε κάθε δημιουργία.
Άλλα μέλη είναι: Tom Chant (saxophone), Phil France (double bass), Luke Flowers (drums), Nick Ramm (piano), Stuart McCallum (guitar). Παλαιότερα μέλη ήταν οι Jamie Coleman (trumpet), T. Daniel Howard (drums), Alex James (piano) και PatrickPCCarpenter (turntables).

myspace /
official



3 comments:

  1. για το κομμάτι δεν έχω να πω τίποτα, το αγαπάω πολύ, αλλά για να μην ξεχειλώνουν τα vid και οι εικόνες, πρέπει να είναι 400 pixels αριστερά-δεξιά.

    που σημαίνει οτι στο link του youtube που κάνετε copy-paste, μετονομάζετε τους αριθμούς σε 400 και 319 για μήκος και πλάτος αντίστοιχα - το ίδιο και για κάποια τυχόν μεγαλύτερη εικόνα. 400 pixels μήκος max.

    :-)

    ReplyDelete
  2. oh,σωστά!thnx για την διόρθωση :)

    ReplyDelete
  3. διορθώθηκε, thanks "φανταστικέ"

    ReplyDelete

it's good to talk.